Ja mitt namn är ambivalent




Jag har inte riktigt något liv för tillfället - Eller är det kanske just det jag faktiskt har?
Bra frågeställning. Rubriken hur som . att jag är ambivalent var väl ingen nyhet? Så skönt att äntligen kunna sätta en diagnos på mig själv - dvs att ha något att skylla på.
Så som ursäkt för mitt usla bloggande kan jag deklarera

* Har sökt ungefär 12 jobb
* Varit på en intervju så nu är det bara att hålla tummarna tills de vitnar.
* Bor i stort sett på psyket - ja på min praktikplats alltså.
* Höll på att glida av motorvägen igår, som syster kommenterar det "Men du är ju en jävla mes när de gäller halka".
* Har fått sjuka matvanor
* Funderat på det här med bantningspiller - det kanske är ngt?
* Sökt lägenheter så att det verkligen bränns.
* Blivit påmind om min kommande födelsedag (kan man fortf. säga sig vara 20 fast plus 3 snart?)
* Sovit med min katt
* Glott alldeles för mycket på Paradise hotel.
* Haft alldeles för lite kontakt med mina vänner
* Kommit igång med träningen igen och fått tillbaka förskylningen - Tack Gud!
* Tackat Gud såklart!
* Inte hittat en halloweenutklädnad - känner absolut ingen press alls!
* Flörtat lite med doktorn (oops)
* Sovit alldeles för lite
* Haft alldeles för lite närhet

Och pluggat alldeles för mycket. Så vad säger det - har jag ett liv?`
Nej, snarare sagt ett inferno av kaos.



Kommentarer
Postat av: Inga

åh trevligt. vi ha lika mycket till liv du o jag... jag kommer att spricka! av nåt men vet inte vad! vad ska du göra på halloween?? pusssa Angelina e bra klipsk hon. hon kanske får ett liv! hahaha

2010-10-20 @ 21:11:47
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0