idag värker det lite där ovanför magen, kallades det hjärtat?



Tryck över bröstet. Fattade inte riktigt vad det kom ifrån - stress? En tanke och ett jävla plågande, min spontanitet dödar mig ångest?
Kollar upp klockan "26.e oktober".
26.e får mig alltid att må skit. För för varje lön jag får, för varje löningshelg är det ytterliggare en månad mer sen du dog. Tre år och sju månader. Kommer inte ens ihåg när jag va förbi sist, för jag gör väl som jag gör med annat. Trycker in det längst bak och fortsätter framåt - "Jag har inte tid".

Fan vad ont det gör ibland, när man tillåter sig.





och så undrar man ju vad som hände med den där riddaren som kommer när världen tippas över lite granna och gör en lite gladare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0