förskyld,förgiftad och förskräckligt förundrad



När blir jag fri från nässprayen? Eller rättare sagt när blir nässprayen fri från mig?
Snack om beroende, börjar förstå missbrukarna mer och mer, utan nässpray känner jag mig
tom, ensam, utlämnad och drabbas av plötsliga andningssvårigheter (ungefär som nu, sitter och andas genom munnen, va ju drygt en timme sen jag tog ngt).

Dagen idag har varit en bra dag (tänkte göra parodi på Mads Mikkelsen i fritidsresor reklamen, meeen). Äntligen tagit mig i kragen och fixat biljetter till Oskar Linnros - okej nu ljög jag, för det var faktiskt Matilda som gjorde det, men hur som, betalt för grabben har jag gjort, så nu hoppas vi ju att han levererar.

För övrigt är jag orkeslös, vill inte veta och bara allmänt.....trött på oärlighet och folk som inte förstår när enough is enough. Så pass orkeslös att jag inte ens vill slösa ord pått.


Finns det rehab för nässpraysmissbrukare? I sånt fall tipsa mig!! // Desperat nässpraysmissbrukare

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Been there Done that! Svårt som fan att sluta med det, men be någon att gömma dig och ta med dig papper vart du är ska!

2010-10-25 @ 22:43:04
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

gömma den ska det ju självklart stå. Hahahaaha

2010-10-25 @ 22:43:29
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Been there Done that! Svårt som fan att sluta med det, men be någon att gömma den och ta med dig papper vart du än ska!

2010-10-25 @ 22:43:55
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0