för att det är söndag


jag lyssnar på:

Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

jag pratar: stup i kvarten och alltid

jag tycker om: att leva livet

jag avskyr när folk: ljuger och sviker.

mina närmaste vänner är: oersättliga!

kärlek är: härligt underbart

när jag borstar tänderna: gör jag det ordentligt och alltför ofta.

när jag lagar mat: blir det svårt att äta.

jag är rädd för: spindlar, att gå själv.

den värsta känslan är: att känna sig över överkörd och samtidigt ha ett ångestsammanbrott.

den bästa känslan är: lycka

jag är bäst på: att analysera, handla först och tänka sen, överdriva- ja.

jag är sämst på: visa tålamod, planera - egentligen att hålla planerna, att inte ta allt personligt.

om jag var ett djur skulle jag vara: en katt.

om jag va en insekt skulle jag vara: Jag skulle aldrig vara en insekt.

om jag vore ett redskap skulle jag vara: En hammare som får ut lite aggressioner på diverse föremål.

jag kommer alltid att vara: mig själv.

det finaste som finns är: vänskap, ärlighet, kärlek.

i sommar: är mina ben bruna igen och jag lever ända in på småtimmarna.

sist jag grät var: För jävla längesen, känner mig som cameron diaz i ’the holiday’, försöker desperat trycka fram tårar då och då, men det kommer inget. Kanske får man bara ex.antal tårar?

jag kan: verkligen tänka så det knakar!

jag kan inte: köra ohetsigt.

när jag vill tänka går jag: in i badrummet.

när jag bakar så bakar jag: det blir oftast inget färdigt innan det är slut?

min mobiltelefon är: dum i huvudet och gömd någonstans.

när jag vaknar på morgonen: önskar jag att det vore natt lite längre.

innan jag går och lägger mig: glor jag på tv och läser, önskar att jag kund meditera och lite sånt!

just nu tänker jag på: Hur mycket jag önskar att saker vore annorlunda och hur coolt det skulle vara om man hade en tidsmaskin att åka tillbaka med, fan va mycket saker man skulle ändra på då. Och hur gärna jag vill klara av allt det som ligger framför mig!

bebisar är
: Förödande för sömnen och sexlivet? Säkert goa egentligen - men utan den modersinstinkten just nu säger jag även snoriga.

idag har jag: pluggat (en aningens), tagit en promenad och glott på tv.

ikväll ska jag: Sovaaa, så jag blir frisk nån gång.

i morgon kommer jag: vara i nyköping och gå på rond.

jag vill verkligen: känna närhet och kärlek, gärna ihop kopplat. Och sen ha smalare lår och lite större bröst - Sen är jag nöjd! Kanske även lite mer sol?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du grät i lördags

2010-11-01 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0