slutkörd


mina ben känns som spagetti - härligt känsla! Ja när det kommer efter en jävla skön springtur.

Efter lugna kvällar med tända ljus, böcker och filmer känner jag mig något understimulerad
Jag är egentligen alldeles för hetsig för sånt där.
Det är sommar snart och sånt där kan man sysselsätta sig med en annan gång.
Jag skall nu lägga mer tid på annat, live a little.
Om jag hade ett sparkonto som jag kunde röra (tack vare mina smarta föräldrar som satt någon slags lås på de övriga) skulle jag dra iväg till solen och det som går med den, typ bruna ben, drinkar, solnedgångar och diverse annat. Men som sagt, jag kommer inte åt dem.

Därav blir det ändring av syfte för just nu.
Keeping you posted....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0