Men så en dag när som vanligt jag gick och talade med träden tog du tag i mig och drog hem till dig och så låg jag utan kläder


Här sitter jag och försöker lära mig ackord till diverse låtar, som om jag skulle kunna spela gitarr nu liksom?
Min syster tittade lite halvskumt på mig
"Varför sitter du och kollar på ackord?"
Det är aldrig försent!!
Vilken jävla positiv människa!

Ikväll smäller det, fy fan va kul det kommer bli! Med mina älskade Matilda och Elin.
Gårdagen va helt jävla otroligt magiskt - har inte haft så kul nykter på väldigt väldigt länge.
Mysigaste kommentar går till Jesper Serrander.
"Det är bara jag som sniffar dig i nacken, du luktar alltid så gott"

Helt enormt va det. Somnade till tv.bruset och vaknade av en obehaglig dröm.
Men fuck it! Nu lever jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0