magiskt med tragiskt



Detta väder. Jag säger som noffe sa igår
"Jag får ångest..över vädret, man vet ju inte om man ska vara inne eller ute".
Näe helt korrekt observation!

Igår va vi dock ute en stund jag och matilda. Satt på min balkong här och sippade på lite vin, sen gick vi ner till fina fisken och satt där i ett par timmar och pratade om ditten och datten. Barn? Vad är det som har hänt? Helt tiden pratar vi om barn, fast ingen egentligen förstår eller vill ha barn nu. Men ja, hälsade på anton när han jobbade. Sen drog vi oss. Jag ner i min säng och matilda till bussen.

idag verkar ju vädret vara än mer schizofrent, så vad gör man? Jag ska ta en promenad och leta present till min mor (morsdag imorrn - glöm ej!) och sen blir det grillning ikväll. Så nu litar jag fullt på dig solen - svik mig icke!

För övrigt känner jag mig som en sån där irriterande nykär människa som är så jävla glad hela tiden, men jag kan inte rå för det! Känns som så mycket går så bra just nu, eller i alla fall åt väldigt rätt håll - många pusselbitar klatschar liksom, möjligtvis att en saknas men den kan jag leva utan ett tag! :)






p.s Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0