let the sunshine in


Andra dagen in i maj och jag älskar verkligen tillvaron just nu.
Valborg var så jävla trevlig. Det blev en riktig toppenmiddag med diverse plock som jag och Anna hade fixat ihop.
Lite rödvin, mojito, vitt vin och massa snack. Om diverse analsex, lebbsex, leverfläckar och spice girls.

Tjejerna blev paffa och Fanny vek sig av skratt när jag drog upp klänningen och visade min leverfläck - "Den som alla som legat med mig vet om". Låter äckligt men alltså på lårets insida - tro inget annat!
Anna va mäkta imponerad.

Sen blev det en sväng förbi flamman och sedan hem till anna igen.

Och idag blir det att sätta sig en stund i solen och äntligen läsa ut min jävla Camilla Läckberg bok (påbörjades i september - ja jag vet) och sen en springtur!

Man måste hålla sig i trim!

Ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0