ett hjärta som inte slår



"vad gör man när man inte längre har ett hjärta? hur kan man ens andas? det är väl egentligen totalt ologiskt?"

korrekt. Ett hjärta, Två ord. Hjärtat är kroppens viktigaste och mest komplexa muskel. Likaså är den värmen och känslans viktigaste och mest komplexa muskel, tror jag.

Fastnade framför något program om kroppen, och förstod en gång för alla vad som hände dig.
Ditt hjärta fortsatte att slå, trots alla odds slog det vidare. Och fortfarande slår det i någon annan kropp, det
tycker jag är otroligt fint.


Angående frågorna överst skulle jag säga att man på något sätt lär sig en fake-andning, som lösögonfransar ungefär. Man lär sig att leva utan och en dag kommer det tillbaka. Mitt? Typ som en fifty-fifty klubba, fast en dryga eighty-twenty.

Nu ska jag spendera pengarna jag inte har - Halleluljha moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0