"Du kunde ha blivit arresterad för olaga intrång Elin"



"Jasså det säger du? Men då hade jag turen på min sida" - svarade jag snällt men beskedligt till min far (mitt samvete) när han fick höra om gårdagens bus. min mamma oandra sidan (som är ngt av en revolutionerande människa) tycker att allt jag gör, som man egentligen inte riktigt får göra är bra.
Så hon tyckte kvällen lät underbar!

Och om det var. Världens bästa kväll med världens bästa umgänge. Det är så härligt att vara med personer som får ens hjärta att bli sådär varmt, att skapa minnen för livet och att ta vara på varje ögonblick som om det vore förevigt.


Och inte blir det sämre idag! På med ett par flipflop - för fötterna har redan (i sommarens tecken) blivit sönderskavda - och ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0