"Det värsta är att jag ser bra ut i allt"



Trots en timme framför hollywoodfruarna känner mig så sjukt jävla arg och irriterad.
D e t  ä r  h e l t  s t ö r t.

Det liksom som kliar i mig, inuti.
Har på fullaste allvar suttit och letat efter boxningspåsar ni vet, en sån där som man hänger upp i taket.
Skulle verkligen behöva en sådan.

Och för vilken anledning?
Jag har ingen jävla aning.
Premenstruella besvär? Står inte på någon lista överhuvudtaget.
Psykbryt? Höga hormonnivåer? Känns mer rätt.

Nej. Salem gjorde hela min dag igår, och natt. Jösses vilken man. Ett musikaliskt jävla geni.



Okej näe, inte ens tanken på Salem kunde få min irritation och ilska att släppa.
Det får bli att lägga sig och glo på ngt riktigt jävla läskigt!

hbza,.öävfgndhjiskcfvbghsdkofjsedruioghvdfbdfgybvhfygvvtfgetvfgrbtvfjios6854x89gh4h856*bgv4fdv785, helvetesjävlafitthuvudfaanhelevetesjävlaskit!
GAH!
Nu fick jag ur mig lite frustration!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0