And if bridges gotta fall, then you'll fall, too



Spenderat dagen på balkongen, ja mestadels då. jag är alltför envis för mitt eget bästa ibland, idag var nog en sådan dag.
Varför inte ligga och läsa i bikini i solen?
Skönt i solen, men vinden va väl inte så mysig.
Men nog har man påbörjat något som kan kallas en bränna iaf, det är banne mig värt en applåd!

Och nu har jag vart så uttråkad att jag tagit på mig ansvaret att läsa "Brott och straff" av den där ryssen.
Vad gör man inte?
Ibland är jag nog världens bästa syster (right?).

För övrigt undrar jag hur jag alltid lyckas med att förvandla helt normala killar till psykfall?
Jag ska byta nummer.
Måste vara något med det här att verka vara oåtkomlig. Men lägg ner liksom.



En gammal bild på mig och fia på en av våra spårade kvällar, detta
var första gången jag fångades på kort med en öl i handen
och det var väl ungefär veckan eller någon vecka efter jag träffat dig
igen...crazy..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är väl egentligen den bästa systern. men du, du är fan inte långt bakom!!

2010-05-12 @ 18:28:52
URL: http://concretewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0