a young summer


Förvarnar känsliga läsare för en del svordomar.
För herrejävlar vad det är kallt ute just nu.
Blåser rakt igenom och jag känner mig bara så jävla kall.
Både på ut- och insidan.

Tog en sväng förbit the strip och lazee igår kväll.
Ja det var helt värt det att vara nykter för draget var väl sisådär va - Eller vad säger du Friday?
Jag, Elin, Milan och Matte råkade lyckas hamna precis bredvid ett lap-dancande par
varpå tjejen va aspackad och såg ut som något katten släpat in.
Sägas bör även att deras dans var mer likt ett förspel, herregud, hon drog tag i petterniklas där på dansgolvet.
Har nog aldrig garvat så mkt åt någon annan! Och en del andra.
Tog en sväng förbi donken och hamnade sedan framför en film.
Typiskt mig att hamna framför en film som börjar runt 03 och inte kunna somna förens den är slut.


Vi två hör hemma i ett rum med inga andra,
Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre.

Och inte nog med det så fick jag äntligen äntligen jobb på akutavdelningen igår!
Hur lycklig som helst är jag!
Och där slutar det inte - näe för jag var tvungen att göra en hälsoundersökning.
Så från södertälje sjukhus fick jag springa bort till telge akuten (i stormen no less) för att sedan komma in där, känna sig våldtagen av stormen och så säger sjuksköterskan.
"Och så kan du ta av dig byxorna"
Ehm. aah..eller aah. Va fan, bara dra av sig brallorna.
Och så skulle hon inspektera min hudkostym?
Inga sår eller eksem eller ngt, näee fin hy hade jag och fina fötter - Tackar.

Efteråt kände jag mig helt slutkörd. MEN det är ju galant att veta att man har hel hudkostym och har en frisk och hälsosam kropp plus att man får ett jobb med jävligt bra lön!


Ikväll blir det en sväng förbi femfemnoll, har man lovat så har man. Kan dock bli nyktert då jag kör på
Salem al fakir imorrn med en del av mina fina älskade vänner. Då blir det kalas kan jag lova!
I converse no less - är ni på?





Vem försöker jag lura..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0