Yeah Im just cray and fucked in the head



Igår blev jag och ida body jamade (verb? Böjning någon?).
Alltså sen jag började gå på afro dans har jag lärt mig att inte kolla i spegeln eller i glasrutorna samtidigt som man kör, det ser ju förjävligt ut eller förjävla kul ut.
Men det går ju liksom inte att inte göra det ibland.

"Nu kör vi tjejer - tänk att ni ska förföra någon. det här är eran förförelsedans!!"

Ida: "Om jag skulle förföra någon sådär skulle jag inte få något"
Jag: "Näe jag skulle aldrig förföra någon sådär, såg du hur vi såg ut?"

Kolla inte i spegeln nästa gång!

Så ibland får man helt enkelt köra på det som funkar eller om inte det fungerar använda sin intelligens eller charm - eh ja.

Kommentarer
Postat av: Ida´

hahahahaha... Min kille skulle säkert fly utav bara helvete... Jäklar va "o-bra" jag var ... du va ändå helt okej Elin :P

2010-03-12 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0