were we right in high school


Idag har jag lyckats göra det som man kanske i värsta fall gör en gång per år,helst mindre än en gång, men iaf.
Jag ramlade i en trappa - ute självklart för trappan var full av is, samtidigt som jag pratade i telefon.
Först slant jag liksom med första foten, sen andra och för varje steg jag tog fick jag mindre och mindre balans, tills jag hängde i trappräcket. Kom hem senare efter en rundtur och upptäcker att mitt ben är as svullet, rött och varmt, lite blått även?

Kunde liksom inte koppla ihop det med min "lilla vurpa" - uppenbarligen var den inte så liten och här sitter jag med ett svullet ben som värker. Hur lyckas man?

Sist jag gjorde en sådan var typ i gymnasiet när jag gled ner från västergårdsbacken. Herrejösses.
Den tiden då allt jag gjorde egentligen var fel men samtidigt så rätt.
Då jag lärde känna dig och utan dig tror jag aldrig att jag skulle vara där jag är idag.


"I was raised in India!!"


 

 


Kommentarer
Postat av: Inga

hehe indien? inte visste jag att du va ett litet currybarn! :P

2010-03-12 @ 14:06:56
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0