Rekord-Onsdag!



Detta är något som jag och min underbara syster kom på idag.
När vi står i vårat gemensamma badrum och jag - sminkar av mig, hon - harkklar upp tandkräm eller liknande säger jag

"JAG HAR LÄST UT EN BOK PÅ EN DAG - REKOOORD"
Varpå Frida kontrar med
"OCH JAG HAR TYP ALDRIG GÅTT OCH LAGT MIG SÅ HÄR TIDIGT - REKOOORD"
Och jag svarar upp med.....
"NÄSTA VECKA SKA JAG LÄSA TVÅÅ BÖCKER"
Frida ville inte vara sämre hon....
"OCH JAG GÅR OCH LÄGGER MIG HALV 6!"

REKORD ONSDAG!! Sen asgarvade jag i typ 15 minuter och Frida gick runt och sa Godnatt ungefär cirkus 20 gånger för hon var tvungen att slå Rekord. Det är ju Rekord.onsdag.
Så från och med idag kommer mina onsdagar vara jävligt ansträngande då jag måste uppnå någon slgas rekord. För det där med att läsa böcker kan ju inte hålla i längden, efter 3 veckor skall jag läsa 3 böcker på en dag? Och frida ska gå och lägga sig vid tolv på dagen? Ja hennes rekord lät ju förvisso mycket skönare än mitt.


Du är verkligen helt störd och underbar - precis som jag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fatta ansträngande om vi ska ha rekorddag varje dag i veckan!

2010-03-18 @ 15:42:40
URL: http://f-odell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0