okej jag ljög



Det allra roligaste sms.et under helgen var det följande:
"du sprelar baraen massa sprel-därför skiter i dign nu framöver. glöm allt som vart m skit och allt. det betyder inget, till inte ha dig längrei. du sumpade allt"

Vem som skrev det lämnas osagt.
Blunders reaktion: "Haha men ofta? Vad har varit? Det har ju aldrig ens varit något mellan er. Du har typ sagt, jag är inte intresserad och han har fortsatt messa och förfölja dig, hur kan det ta slut liksom? Haha"
Jag: "Precis, det har aldrig ens börjat...men alltså träffade vi ens på honom?"



För övrigt har jag blivit något lyriskt kär i P3. Musikguiden i P3! Allt med P3 - jag tycker bannemej att det är magiskt och det gör mig barnsligt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0