Oh, I wish I had a suntan



Om män och kvinnor talade samma språk både verbalt och kroppsmässigt borde ju det mesta fungera bättre?
För vi är verkligen olika.
Trots detta så är de största skillnaderna mellan män och kvinnor(enligt en artikel i DN) att män onanerar mer och tycker bättre om sex med tillfälliga partners jämfört med kvinnor och att kvinnor är mer verbala än män som har lättare för att vara logiska och matematiska.
De där lät ju egentligen ganska löjligt? Hur ofta onanerar inte kvinnor för övrigt? Ah precis.

Är det verkligen så pass enkelt?
Ibland känns det som att jag kanske är superkvinnlig, öververbal och en signalutsändare som försöker hinta om det mesta för att i slutändan verbalisera alldeles för mycket. Egentligen handlar det väl mer om att alla människor är sina egna och har sina speciella sätt att vara.

"att skriva dikter och anlysera förhållanden
och killars tänkande som ofta är helt oresonligt och obegripligt" - det var en dold talang jag hade under mitt år som 18.åring.

Trots detta önskar jag så att det skulle fungera att kommunicera lättare för ibland förstår jag verkligen inte.
O andra sidan - vem gör egentligen det?
Som Blink 182 - Miss you miss you.

Imorrn är det en ny kurs som börjar - sjuksköterskan som ledare. Synd att jag inte fått tag på någon av böckerna än, men det löser sig! Positivt tänkande är vad som behövs och ett jävlar annamma!
Jag håller verkligen alla mina tummar (och eftersom de än så länge bara är två kan jag behöva ngr extra)

Salve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0