klarade tentan och blev känslokall


Kollade trots allt igår och jag blev godkänd. Jag var så hundra på att jag skulle få göra om den då man skulle ha 60% rätt på varje del (varav jag var urkass på 1 del av dessa).
Men jag blev godkänd och slipper alltså göra en omtenta! Kändes som en av stenarna föll från hjärtat!

Och idag såg jag det goda i människan. Tappade bort mina skinnhandskar i skolan - Hur gjorde jag?
Jag la dom inne på toaletten och gick sedan lugnt därifrån utan dom. Letade sedan igenom toaletten tills min kära vän Anna tipsade mig om att kanske titta på infocenter ifall någon lämnat in dom.

Elin: "Jag tror inte på mänskligheten - jag tror på girigheten! Hur stor är chansen att mina handskar ligger där?"
Anna: "Ja men du förlorar väl inget på att titta iaf?"

Och mycket riktigt, någon hade hittat dom och lämnar in dom där. 1-0 Mänskligheten - Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0