It should have been me



Gårdagen va så grymt rolig och nu ligger jag här -
 utslagen som en liten myra som kämpat för sitt hem ungefär. Ja ungefär.

Natten avslutades med en efterfest där vi på ngt sätt låg i högar på en stretchmatta och asgarvade. Någon (jeff) spelade italiensk opera och jag lekte död. Jag hittade tillslut ett äpple och någonstans där kom tröttheten in.
Har aldrig ätit ett äpple så långsamt eller blivit så trött i käkarna någonsin förr.

Fanny: "Men Elin, sluta tugga på det där äpplet nu, de är ju typ brunt?!"
Ja, jag slängde äpplet tog på mig skorna och traskade mot mitt näste. En skön säng, ett glas vatten och en mobil som vibrerade - till det somnade (deckade) jag gått. Elin ringde någon gång vid 6 för att fråga om hon fick komma över
"visst, ring när du är utanför jag kommer ner, jag har telefonen i handen"
Ah det gjorde ju mkt. telefonen ringde och vibrerade - jag vaknade vid 9.


Gårdagens roligaste skickade sms igår var ngt, haha Nej. Det var kul, jag var stört roligt full igår och jag somnade som sagt in själv. Ibland tror jag att jag tror för bra om mig själv. Det skulle vara så jävla kul att vara lite impulsiv ibland men jag är för klar med min ställning. 

Ett av de roligaste mottagna sms.en var :
"Men elin, han fattar inte vad det går ut på. Mot ozaka, mot spriten! Hälsa syrran!"
Ja det var mkt roligt under natten. Och idag är jag som sagt helt slut i huvudet. Därför känns det jävligt bra att jag vet med mig att nästa helg blir lugn. Nu är det mkt plugg och träning som gäller, man måste ju bli fit!

"Elin har du nakenbilder här?!?!"

Tack för en grym kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0