Hela världens lilla ovän



Känner mig som lill-Erik idag när han får en tonårsrevolt. Jag är verkligen ovän med världen idag ().
Och nu ska det bli ändring, jag ska ha bra skit runtomkring mig och det är det jag vill ha och behöver.
Så positivt tänkade och affimerande just nu!

Allt kommer ordna sig och allt kommer bli bra, Flow på G!

Förövrigt har jag drabbats av någon lindrigare magkatarr eller så är den också på G.
Min mammas recept på det?
Molkosan, en slags mjölksyra som är bra för magen.
Smakar piss och ser även ut som det med herre gud, om jag inte visste bättre skulle jag tro att det bodde någon där inne nu, gud va den låter och nästan sparkar!

Molkosan, kolla grabben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0