don't stop believing




En fråga får ett svar och allt blir som förr
För det betyder allt för mig, ja det betyder allt för mig


Vilken dag! Min bil har laddat ur, utanför affären vilket resulterade i en mamma som var irriterad som ett bi och en jag som fick köra på buss istället. Sen har jag pluggat konstant, Apa.manual och det ena med det andra.

Nu följer lite villkor för lärandeprocess eller vad det hette och sen kommer jag decka. Med E. Eller ska jag kanske unna mig lite "mord i sinnet"?
Jag är fan i mig allvarligt störd som kollar på sånt som får mig att ligga och vrida mig i rädsla och ångest hela natten lång. Men man ska väl känna att man lever - visst?

 

ännu står du kvar, du har inte stängt din dörr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0