de är bara så Jävla bra



Jag hade världens skönaste helg med världens finaste vänner.
Helt stört hur bra folk man är omringad av och hur man kan ha så väsentliga diskussioner (ordet väsentlig tåls att fundera över). I allafall. Jag och Matilda, två flaskor vitt och massa sushi - sen att hon hade bakat egen cheesecake och bjöd på till efterrätt gjorde ju bara kvällen ännu bättre.
Massa snack om skönhetsingrepp och tjejer med låg självkänsla osv.

"Om man är ful är det väl bättre att bara bli trevligare? Då väger man upp sitt utseende och sparar in pengar på operationerna" - kunde nog inte sagt det bättre själv.

Andrea och hennes fina vänner, Gah. Känns som de som har blivit tilldelad namnet Matilda lyckas bli så jävla härliga människor. Ja, en härlig helg kort sagt.


En okänd ung kille försöker få kontakt med mig och andrea.

Okänd ung grabb - "Gissa hur gammal jag är?"
Elin - "Ja du är ju 93.a"
Okänd ung grabb - "Va hur visste du det?"
Andrea - "Det syns tydligt grabben"

Och varför skulle måndagen bli sämre när helgen varit så bra (plus att jag har distanskurs och detta innebär nästan sportlov fast med plugg).
Det blev bio med familjen och våran lille Jhon.
Jag, frida och Jhon gick på Wolfman. Efter mitt tjat om filmen, sen att jag satt och gömde mig halv filmen va ju mitt problem. Blodig och lite väl va den väl, men bra. Paranteserna gick på Snabba Cash och sen åt vi sushi innan vi åkte hem.

En bra kväll helt enkelt!

Och nu är jag grymt sugen på att se Alice i underlandet, tydligen har den premiär imorrn - Alice i underlandet? Vem vill inte se den?  Jag är inne i en sagoovärld!! YES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0