a little piece of shit


Ibland är jag en dålig människa.
Eller okej, i alla fall en sämre människa än vad jag vill vara.

Jag har fått höra i år och åter år "du tänker för mycket" - och visst är det så.
Jag börjar förstå att om jag hade tänkt lika mycket på matematiska uppgifter och ekvationer som jag spenderat tid med att tänka och analysera killar hade jag vart så jävla mycket längre just nu (ja kommen i livet alltså).
Ja eller det kan man ju se det som man vill, men antagligen hade jag haft högre avgångsbetyg (?).

Jag tänker för mycket, jag överreagerar, jag tror mig veta hur saker och ting ska bli och jag tar i - ibland för mycket för att försöka få fram min point, som jag kanske skulle fått fram för länge sedan.
Jag ångrar att jag skrev det jag skrev för det var inte rättvist och inte alls sant. Det finns så mycket annat skit.
Jag trodde att jag fattade och jag handlade efter det.

Förlåt för att jag är dum i huvudet ibland och för att jag pratar utan att tänka och handlar utan huvudet.

Varför kan tjejer inte  bara vara som killar? Hur mycket enkelare skulle inte världen vara då?
Grymt mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0