making up for teenage crime




När jag va tonåring gjorde jag mycket underligga, slampiga, ogenomtänkta och spontana grejer.
Nu har jag vuxit upp...Ja en aning i alla fall.

Man kan ju tänka på det här med karma.
När jag gick på gymnasiet skrev jag om en hockeÿgrabb i taket, typ att han va bög och hade liten snopp (står fortfarande kvar) - de kanske kan ge dålig karma? Typ ögoninflammation?

Eller den gången som vi ringde runt till diverse killar och sa att vi kom från ungdomsmottagningen och att de borde komma in och testa sig för klamydia då en tjej uppgett dennes namn, tid bokades och olika instruktioner gavs. Karma på det? Kanske typ ont i halsen?

Eller bli nekad på systembolaget två gånger med legitimation? Mycket möjligt, ingenting är omöjligt som
Gunde Svan skulle sagt!




Jag är liksom 22 jävla år! CRAZYY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0