Klubbhelg


Det finns ingen poäng i att vara fri längre

Har haft en helt sjukt kaosig, spontan och impulsiv helg. Fredagen började med drinkar - sprit med en touch av fanta ungefär, balkonghäng som sedan utvecklades till flamman. Efter svettiga människor, tequila, vattenpipor och gömda ord blev det ännu mer av det goda livet har att erbjuda och fönsterdans! Kvällen eller natten snarare sagt avrundades med ett nattdopp. Vissa körde ju på mer naket än andra , alldeles för naket.

LO - ordförande?
Jag: "Ahaa *borde jag bli imponerad?*"
Ida: "LO..men är inte det typ förkortning för.....lokal...orkester?"
Jag: "Jo mkt möjligt, han ser ju ut som en sån"

Och konst är att förstå

Lördagen skulle väl bli lugnare och ja, den började väl något så snarlikt iaf. Drinkar, ost och kex och jordgubbar hos matilda, en sväng förbi flamman och hög mysstämning. Sen började folket droppa in och det blev kaos igen. Efter två glas vin och en öl kände nog jag och Bekka oss som världens koolaste tjejer (inte cool), lite för mkt luft kanske? Fönsterdansen var obligatorisk och natten avslutades med nattdopp. Denna gång bangade jag.


"Varför vill inte du bada Elin?"

"Neej jag vill inte få urinvägsinfektion igen"


"Ahaa okej, jag förstår..blöta underkläder och så...men skit i trosorna då?"


Näee, jag sket i bad överlag. När jag sedan hittade hem och madrassen formade min kropp somnade jag på en gång. Drömde i bilder om spelet. Spelet som jag inte kan spela, eller inte kan reglerna till. En känsla av avsky, illamående och samtidigt en uppfyllnad av Lust och beröring.
Det är inte konstigt att det är skumt ibland.


Jag läser aldrig Proust igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0