Here's looking at you kid.



Läste för ungefär ett år sedan boken om Ingrid Bergmans liv, jävligt häftigt tant må hon ha varit och otroligt liv.

kom på med själv med att uppdateringen i den här skitbloggen börjar spåra mer och mer åt fel håll - dvs. nedåt.
Jag har en hel del saker att skylla på och de räknas upp utan inbördes ordning

* Jobb, jobb och återigen jobb.
* Sol
* Alkhol
* Pojkar och myggbett
* Fotboll (?)
* Och en hel del vänner.

Jaaa, sen kan man ju skylla på så mkt annat, som typ regnet, men det skulle ju vara en ren och skär lögn.
Ikväll går jag och lägger mig i någorlunda tid för en gångs skull för nu är det 7-16 två dagar framåt. Sedan blir det en dag ledigt och då ska jag njuta. Njuta är det rätta ordet.

Njuta är ordet som borde vara ledordet i ens liv.

Ja ibland är det faktiskt ganska roligt att jobba med människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0