-du är grym på att snacka...och kyssas



Någon har gråtit av förtvivlan för kärlek som var död.

Igår va jag bränd - bränd som i röd, enligt mig brunröd.
Idag har det lagt sig, men vad gör man inte för en dag på stranden?
Lite "bra initiativ" till en härlig kväll sedan också.
Vin, öl, vattenpipa, en och annan matbit och massa musik. Hur bra var det inte?
Utmärkt är väl egentligen ordet!



De där som kryper sig in under huden på en.
Ni vet, de som alltid på ett eller annat sätt finner vägar till att få stanna kvar lite extra länge.
De kliar, de sticks och det är härligt på en och samma gång.
Nej jag pratar inte om diverse insekter eller skabb, jag pratar om människor.

Jag behöver luft.
Jag måste andas och jag måste leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0