sweet sad disposition



Efter ex. antal timmar och jävla massa bokletande har jag nu plintat ner ngt som jag för allt i världen hoppas blir godkänt! Orkar verkligen inte sitta och skriva om saker som jag gjrode för 4 månader sedan - jag har ingen koll på vad det handlar om. Disskuterade min underkända tenta med Robin på msn, vi kom fram till att min lärare säkerligen inte fått något på ett tag, skulle ge henne lite tips på hur man kan piffa upp sitt sexliv så kanske hon skulle må bättre och godkänna mig? Ja vem vet! Värt ett försök!


Och för övrigt har min as heta halvkorsett bh som jag köpte ngr dagar innan jul inte gett mig mkt mer än otur. Alltså de gånger jag har haft den på mig har jag: gråtit, gått ensam genom staden och frusit sönder mig, sovit ensam och känt de där jävla byglarna skava in i revbenen.
Ja, visserligen har kvällarna ändå bjudit  på trevligheter men aldrig så pass mkt trevligheter att det varit värt det!
Så nu lägger jag ner den här svarta jävla förbannelsen, ska köpa mig nya asheta grejer som inte har förbannelser över sig.


Gårdagen bjöds då alltså på middag, bio och barhäng. Vi trodde att vi skulle till heron, men så var tydligen inte fallet då biljetterna var bokade i storstan. Hittade en jävligt trevlig restaurang med stark mat - säger inte mer än så för allas eget bästa.

Snabba Cash var bland de bästa (svenska) filmerna jag sett, satt på helspänd konstant och åt upp alla Sara's popcorn, kunde inte hindra mig från att tugga på ngt när folk sköt och höll på hit och dit. Efteråt blev det ngr glas vin på en bar innan vi drog oss hemåt igen. Jävligt gemytlig lördag med trevlig sällskap för 5! Somnade efter en stund till godzilla och drömde självklart att några syrianmaffiabossar skulle köra ihjäl mig för jag visste för mkt - Om vad? Ingen vet.

Och nu har jag då suttit här och skrivit så att jagharskrivkrampifingrarna (kanjuknapptgöramellanslag), funderar på om jag ska va så pass oekonomisk och dum att jag skall klicka hem ngr under.

Allt handlar om inställning - Och den är på topp nu!




Så pass mycket att detta skulle vara ett bra läge för en ny tatuering..?



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0