som att doppa dicken i en avloppstank



Helt rätt uttalande av erika i paradise. Kunde inte sagt det bättre själv. Ibland önskar jag nu att jag hade kommit på sånna där bra uttryck förr i tiden, jaa förr i tiden då jag orkade lägga tid på att hata äckliga slamp slynor som gick runt och knullade varenda kille i varenda hörn, och på något sätt lyckades det alltid vara någon av mina killar eller på något sätt vara involverat med mig. nu för tiden hatar jag inte längre, inte lika mkt, mer ogillar.

Ingen som är som en avloppstank är värd att lägga energi på.
Har precis analyserat färdigt till ett av två seminarium, jag vet inte om det är bra eller överhuvudtaget godkänt men det är en himla massa ord och det är begripligt. Därav är den klar. One to go.
Funderar på om jag skall göra en all nighter nu när jag ändå är alldeles för pigg och aktiv för att sova och alldeles för irriterad för att ens försöka somna, egentligen.



Jag har kommit in i något slags stimm, stimm av understimulering.
Känner liksom att jag bara måste göra ngt vettigt, lära mig ngt nytt eller bara ligga i sängen en hel dag och lära mig ngt om dig.

Ungefär som när jag hade praktik och satt och läste "350 saker varje svensk bör veta". Riktigt intressant bok, hann slå upp det mesta! Sen att det är sånn där skit informatiom som man typ kommer ihåg tills man slår ihop boken är en annan femma.
Jag är så pass understimulerad att jag redan nu hunnit reservera alla böcker som är viktiga till nästa kurs som börjar den 18.e januari och hör och häpna - Jag ser nästan framemot att börja läsa den, medicinsk grundkurs 3.
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?
Jag som alltid brukar vara ute i sista sekunden om inte senare och få kopiera alla böcker.
Jag har blivit lugn på något sätt, kändes rätt bra till en början men nu.

Nej, därför lär jag köra en all nighter och sen imorrn göra ngt riktigt busigt och totalt annorlunda mot vad jag egentligen brukar göra en tisdag.
Om inte det lär jag sno pengar av någon rik människa och köpa mig en resa till malmö, lund, göteborg eller varför inte Karlstad? Allt för att få lite omväxling!

Miljöbyte Ja Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0