she inhaled an air she'd never breathed before



-The air of no drama no more



Idag har jag försökt mot alla odds att vara studenten som pluggar, de har gått bra hitills, men idag. - Gah!
Jag vet inte, jag är ofokuserad, okoncentrerar, rastllös, irrationell, okej nej, nu räknade jag upp symptom på olika psykiska tillstånd. Jag har iaf ingen vidare lust till det.
På med mössan och pälsen - Därför drar jag iväg på tjejkväll med en jävla massa ost, kex och vin. Frågan är väl vad vi kommer överdosera? Ja inte lär det bli ost för min del iaf.

Ha en trevlig fredag och ännu kaos-aktigare lördag om vi inte hörs!

Ciaoo.



P.s Vem vill inte ha sommar nu? D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0