Precis som Romeo



Kan du älska mig, som luffaren älskar landsvägen?

Har precis lyssnat ruset av precis som romeo och börjar nu känna mig lite mer som en människa igen. Det är sjukt va musik, eller snarare sagt vad det kan påverka att vara Utan musik! Klarar inte av att sitta på tåg, buss och pendel utan.

Är så trött, sådär att jag somnade direkt när jag hoppade in i bilen. Men måste hålla mig vaken till paradise, sen blir det av att sova direkt. Är även tränad nu och efter armträningen igår har jag ont ungefär överallt.

Känner mig även som en överjäst muffin och mina bröst är som två uppblåsta ballonger (size mindre då). Men det är sånt man får stå ut med!

Nu väntar en kopp té och annanas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0