new years



Nyår till all ära . idag mår jag som en människa igen.
Det firades - om det firades med underbart god mat, gott sällskap och en massa skumpa.
Massa taxi och roliga histrorier.

"Det känns som jag firar nyår i en taxi. Trevligt!"

"Trevligt år"
"Hon menar gott nytt år och tack för skjutsen"
"Ja varsegod"

Hetsiga diskussioner om bisexualitet, trekanter och hur vida tjejer lättare kan prova på saker än killar. Tills vissa killar blev för fulla och drog sig hemåt. För oss andra fortsatte det och som jag alltid gör i mitt spritinferno - städar. Härlig kväll!

Och igår fyllde min älskade mami år så efter en dusch och ombyte kände jag mig redo.
Det blev en sen natt och nu skall jag strax lägga mig i badet för att sedan avnjuta lördagen på ett mysigt vis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0