ligg_mig


Jag skulle aldrig ha somnat inatt då detta tydligen ledde till förskylning? Hallå?
Jag som skulle träna idag. Skit.

För övrigt har jag världens bästa jhon som är världens brunaste och bästa kille. Efter ett samtal med honom
blev allt bra och humöret gick liksom upp i topp igen.
Vissa saker är så solklara och är lika mycket mitt fel.

Man måste vara hård och konsekvent för att kunna visa ett statement - därför.


Att jag sedan kom på att jag analyserat fel pm runt 23 igår var väl sisådär. Hur kan det bli så fel? Var bara att analysera om innan jag släckte lampan.

Så veckan som följer visar på följande

tisdag: plugg, träning? Andrea? <3 och matlagning.
Onsdag: Opponering av pm. Träning.
Torsdag: Plugg, revidering av pm. Afro-dansa-mig?
Fredag: Inlämning av reviderat pm. Nyktertmeddans-utgång?

Helgen är oplanerad och känns just nu lugn, kan hända att det är lugnet före stormen. Men med tanke på tre utgångar förra veckan varav iaf en var riktigt kaos och-jagönskarjaghadestannathemma är jag lite mer opepp.

Men man blir endast behandlad så som man låter sig behandlas - något som tjejer och killar borde tänka mer på. Därför handlar det om att visa hur man vill bli behandlad och handla efter det.

Plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0