I swear to tell the truth



Inte nog med att jag tränat idag - ja, jag gymmade t.o.m. en stund.
Jag har även konstaterat att jag fan va så mycket smartare förr i tiden!

Jag och Inga pratade här för någon dag sedan om killar, rykten osv. Vad folk tror om en, hur jävla dåligt rykte man har haft till och från och vad det finns för förutfattade meningar bara för att man är en trevlig, social tjej som för övrigt ser bra ut. Ja, flörtig, ja. Men ändå. Jag har sagt oräkneligt många gånger att folk inte har en aning om mitt antal
"dividera med 3 och du fram det rätta antalet"
"okej, då ligger jag på 22"
Tönt.

Det är iofs en rätt oväsentlig sak, jag har inget att förklara för någon iaf. Men min poäng. Fan va mycket bra killar det har funnits! Och nu var jag nog inte ironisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0