I dropped my cho



Kort. Kort. Kort. Kort.
Ett ord.
Fyra bokstäver, som ändå kan ha så mycket innebörd.
Har nog aldrig hört, så många gånger på en kväll att jag är så kort. Eftersom jag är van vid kommentarer som syftar på att jag är dryg tog jag det såklart på det sättet och försökte förklara mig.
Tills jag förstod vad det handlade om - Jag är Kort i längden utan mina klackar. Folk blev förvånade över hur liten jag egentligen var. Nu börjar jag förstå varför jag ändå oftast vill ha klackar.

Aldrig mer ut i låga skor - never.


det roligaste med hela kvällen var väl i början, för sen gick det mest utför - ja inte för mig alkoholkonsumtionsmässigt då jag rent av (förutom 2 glas vin, en bacardi och en shot) var spiknykter.

Killarna kommer hem till Moe runt "Jagmåstekollapåparadisehotelannarsdörjag" -snåret och jag var självklart helt inne i programmet när vi skulle presentera oss. Hör en grabb säga "Hej jakob" varpå när det är min tur svarar jag med
"Hej jakob!". Det var underhållning då alla började asgarva och inte förstod ifall jag fick för mig att jag hette jakob eller om jag tänkte va check och låtsas känna honom?

Sen spårade kvällen. Punkt. Jag somnade darrandes, förstod inte varför jag frös som en hund i 25 minuter, men tillslut släppte det.



"How about, don't do anything that makes you say you're sorry" -
Japp, de va riktigt kallt.

Och tråden blir bara skörare (spellcheck?) och något ytligt och totalt materialistiskt?
Jag behöver en hårfärgning - Blunder?




Kommentarer
Postat av: Blunder (ögren)

färgning - I´ll help!

2010-01-06 @ 22:48:18
Postat av: Blunder (ögren)

färgning - I´ll help!

2010-01-06 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0