hur mycket mer kan man egentligen klä på sig, egentligen?



Det är så grisigt, svinigt kallt ute och likaså inne i mitt rum, som att det skulle kunna  hänga istappar runt omkring elementet. Jag förfryser.

Och imorrn följs ytterliggare en dag fylld med plugg och sedan blir det lite roligheter på kvällskvisten, ska man så ska man.

Men nu fryser jag fanimej ihjäl, så kallt är det. Lite nyheter kan man ju bjuda på innan dock, idag såg jag världens värsta krock, ja som jag sett då! En taxi bil som kört in i lastbilen, med en taxichaufför i som låg helt medvetslös.
Obehagligt var bara förnamnet.

Nu kan jag inte skriva mer, måste hämta vantar. Är det helt förvrängt att längta lite till sommaren nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0