how dangerous is an open heart



Toksnöonsdag kallar jag denna dag. Herre jösses, att välja en tygjacka kanske inte var helt rätt val med tanke på hur vädret blev. Och så ramlade man runt i uggs i detta väder. jag är inte gjord för att bo i Sverige vid den här årstiden tror jag visst.

Tränade gjorde jag och sen shoppade jag åt mig själv, fan va nöjd och glad jag blev. Kontoutdrag? Näe de har jag inte gjort och tänker inte göra, de man inte vet mår man inte dåligt av. Det enda jag saknar nu är ett par fuckme-boots, skulle passa grymt bra. Sen om man har ekonomin till det är väl en annan femman.

"What are we doing?"
"I don't know"

Som ett kapitel ur mitt liv. Ibland undrar jag, eller snarare sagt, har jag undrat, vad som hade hänt om jag hade svarat annorlunda. Hur saker och ting hade tett sig, kanske på exakt samma sätt, kan aldrig riktigt veta.


Och Elin fick mig att förstå att det var samma sak, emotionellt slampig - som big när han har gjort sin hjärtoperation. För övrigt är Elin en riktig vän, sån där så det känns ända in i ryggraden!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0