en torr gren.

Helt ur balans.

Så känner jag mig exakt. Som att jag inte är i mig själv riktigt. Så kände jag mig igår - grymt ur balans. Inte i mitt eget skinn.

Det drar i mig hela tiden, är så nervös att jag skulle kunna spy. Jag är en expert på att överreagera och förstora upp saker som inte är i dess egna proportion, det vet jag, men jag kan inte undgå detta. Jag har, i flera års tid önskat mig att jag har fel, och att de överraskningar som träffar mig som atombomber skulle kunna vara positiva.
Jag hoppas och tänker så. Ändå väger aldrig de positiva upp till de negativa bitch-slapen jag får varje gång.

Och jag blir så jävla trött och less på mig själv för att jag är så, för att jag tar åt mig, för att jag försöker och för att jag behöver. Jag kan inte ha det så här längre - d e t  g å r  i n t e.

Lost
Jag känner mig så jävla vilsen och jag hoppas att det går över för jag kan inte förstå hur du kunde säga som du sa.
Människor är skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Björnporr

2010-01-11 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0