Drama queen



Varför jag får ett slags lyckorus av att drömma härliga drömmar är för att jag i vanliga fall drömmer mardrömmar. Det är mer vanligt än hos de flesta, 4 nätter av 5 är jag jagad av yxmördare, någon försöker våldta mig eller så är jag kidnappad, fast i en annan verklighet osv. Stört.
Inatt var en sånn natt när jag drömde att Jhon hade en svart kompis som följde efter mig överallt, helt plötsligt stod han runt hörnet och försökte skjuta mig i huvudet. Hur sjukt är inte det?
Varför han tänkte skjuta mig?
Han va tvungen och han tyckte jag förtjänade det. Stört. Jag försökte panikartat stänga dörren till mitt barndomshem, men handtaget lossnade och jag klämde hans hand.

Vad händer om man dör i drömmen? Dör man på riktigt då? För på något konstigt vänster lyckas man ju alltid vakna precis innan man dör.


Just nu sitter jag här med väteperoxid i håret (stavning?) och det luktar skit, men så ska det ju vara om man ska färga håret. För att sedan bege mig in till södertälje där det blir sushi och sedan snabba cash. Eftersom jag inte har läst boken har jag inte riktigt koll, men jag hoppas på en jävligt bra film och kväll!

Det kommer bli så bra, ibland använder jag tyvärr inte mina hjärnkapaciteter, är inte lättare att förklara än så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0