did you mean and i flabba?



Spotify alltså.

Just idag känner jag livet i mig - det ni!
Vad jag gjorde igår?
Kan du ju få fundera på en stund, det hålls än så länge hemligt. Men en sak kom jag på.
Om man ska använda sig av mogna- och ord som känns nödvändiga skulle man väl kanske säga att jag kom till någonslags insikt, den var viktig och den kändes för första gången på dessa år helt naturlig och solklar.
Det var enkelt och skönt.


Nu blir det till att ögonknulla Joel Kinnaman. Fast jag tycker fan han är hetare som JW må jag säga!




Fisk?


Kommentarer
Postat av: inga

vem ska du knulla sa du? hahahha

Godnatt merris jag ska drömma om din paj.

pusssss

2010-01-25 @ 02:06:24
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0