Är du säker?



"Jag hade fått mess av X"
"Okej, svarade du?"
"......näe"
"Inga, svarade du?"
"Nej"
"Är du säker?"
"Ja, jag är säker?"

Ibland ter sig det så att när det gäller mig och inga vet vi inte riktigt hur vi skall reagera eller snarare sagt Agera.
Och så låter man sig liksom glömma bort, eller förtränga det. Bara ignorera vad man gjort liksom, eller inte gjort.

Eller, vid brist på svar skapar man en egen monolog som ofta brukar avsluta med ngt som
"Okej, men ajaa, antar att du känner att du är lite lägre nu än vad du egentligen var innan. du verkar ha otroligt dålig stil och jag är så jävla trött på det. Men visst, är det så du vill ha det så fine"

För att sedan få ett svar ngn timme senare "Sorry, jag tränade och hade mobilen hemma. Känner inte alls så"

OKEJ, ignorera de senaste 15 sms.en.  Men med tiden lugnar ju det ner sig - visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0