klockanringermenjagärvaken,jagharvartuppeochtänktpåsaken



Nu ska det bli ytterliggare en förändring. Förutom de senaste icke rent utskrivna här i bloggen.
De senaste veckorna har jag inskränkt mig i någon slags plugg-komma. Inte gått ut på flera helger efter sista gången som gjorde mig wackoo. Detta har lett till att jag har full koll på allt som rör skolan, känns otroligt ovant och jag är lärd på mycket nu. Dock har jag legat sådant åt sidan som annars är jag.

Dvs. lägga onödigt massa pengar och tid på att köpa massa nya underkläder för det gör mig materialistiskt lycklig, att köpa en massa kläder och skor, att locka håret bara för att jag har tid och att sola, sminka mig för att sedan sminka om. Har aldrig känt mig så blek i ansiktet som jag gör nu.
Därför valde jag att idag strunta i träningen och sola en stund.
Ja - ibland är jag ytlig.
Och Ibland behöver man få njuta och unna sig att må för jävla bra!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0