23.49



Och dagen börjar lida mot sitt slut. Helt sjukt hur mkt man hunnit med på ungefär 18 timmar!
Har precis nu skrivit om och skrivit färdigt min komplettering, kämpade mig igenom men hellre gör man allt på en gång, hann med en timme av paradise också! Helt manisk blir jag!

Imorrn följer ytterliggare en dag där klockan ringer alltför tidigt, för många timmar spenderas i skolan för att sedan bege mig till gymmet och låtsas styrketräna. Tack vare Blunder kommer jag ha träningsvärk i mina armar imorrn - men vad gör man inte?

Le och njut vänner - det tänker jag göra, emellan alla psykoser och geriatriska sjukdomar!
Är man effektiv student så är man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0