sunday sunday



Hispig, det är dagens ord. Eller stundens känsla. Är stressad. Sjukt stressad. Över vad? Och hur och när?
Skolan - as usual. Är så jävla mycket som ska fixas nu, fyllas i och skickas in. Om jag ens hinner?
Vill jag verkligen?

Förutom det får man liksom hisp som på posten av ett mejl med ett U eller två. Jag orkar inte komplettera.



Och kanske är det så att man borde se över sig själv och sänka garden ibland, va fan, hur höga krav kan man ha och så är man som man är? Totalt utslängda ord som kanske inte gör eller ger någon förståelse och kanske är det inte det som är min mening.

Men ibland borde man fundera på varför och inte bara göra.

(gårdagen kommer inte att sammanfattas mer än jävligt trevligt sällskap och bra schlager - det tackar vi för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0