skit ska skit ha


Yes jag är en copy.cat men tänker nu göra om meningen till skit förtjänar inget mer än skit. Det lät ju lika bra, om inte bättre?

Jag lever, är bara nedgrävd i mina anteckningar, power.point bilder, oh.papper och böcker tills på fredag. Fram tills dess kan jag inte riktigt kalla mig lika levande som jag är, Elin. Men efter fredag. Så det jag kanske högst gör dessa dagar är att träna, fredag eftermiddag kan ju vara passande!



Men först måste jag få spy ut lite galla, dels för att jag har skrivkramp i fingrarna och därav inte kan skriva det i min dagbok (där det kanske faktiskt borde stå med rättvisa) och dels för att det här är min blogg.

Tjejer är verkligen skit mot varandra. Hugger varandra i ryggen och snackar en massa skit. Iställer för att pusha varandra? Inte konstigt att vi inte kommer någonstans när vi har fullt upp med att reda ut vem som sa vad till vem och hur det egentligen var menat eller vad hon gjorde med honom - alltså tidsfördriv? Kan man inte ha kul istället?


Och sen till grabbarna - jag ska bli nunna. För efter år av killar, killproblem, analyserande av killar och kvällar med ändlöst tjatande om vad han egentligen menar eller egentligen vill är jag utbränd! Bränd. Jag är lost. Och jag är än mer trött på människor som säger en sak och gör en annan. Inte för att vara den, men jag behöver inte tretusen ord och förklaringar för att, ja.. Det där lät lite fel, men de som känner mig. Jag vill inte ha en massa snack om det är just snack. I don't need that.
Jag kör mitt race (är jag en dålig människa)

Sen blir så ledsen och upprörd för min pappas skull. Hur kan folk betee sig som de gör? Han är alldeles för bra för att få sånt skit. 
Tycker så synd om honom och önskar jag kunde hjälpa honom mer än jag kan. Människor är skit ibland och det är svårt att inte bry sig. Hoppas bara att han förstår det..


Och jag är ju som jag är. Inget sagt. Over and out.



Nu håller jag tummarna för fredag för på lördag ska vi fira Blunder!



Kommentarer
Postat av: johanna

jag håller me!! man pallar inte hur mkt skit av killar som helst.. Lika bra att köra på så får det komma när det kommer, för nån som inte behandlar en som den prinsessa man är är inte värd ens tid!=) Keep up the good work girl!

2010-02-17 @ 13:41:15
URL: http://jallajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0