Om man är av en annan sort - varför skall man kastas bort?


Jag har kommit på att jag är jävligt speciellt och rätt bakvänd ibland om inte annat.
Jag har, i ex. antal år lidit av mardrömmar. Egentligen är rätt tempus Lider av mardrömmar då det fortfarande står till så. När detta började för några år sedan så bannlyste jag alla skräckfilmer, alla kriminalserier av någon som helst sort och likaså alla deckare. Detta hjälpte dock inte, mardrömmarna blev nästan värre.

Så därför har jag fått för mig att det är bra för mig att se på skräck, kriminalserier och att läsa deckare för att det på något sätt håller mina äckliga drömmar på ett längre avstånd.
Om det funkar? Har jag egentligen ingen aning om, men som det ser ut just nu, sitter jag här och pluggar tills Criminal minds börjar 23.55. Och som om inte den serien kan vara någon av de äckligaste?

Jag är fan skum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0