nu vare gjort



Och jag är så grymt trött och slutkörd - känns som någon manglat mitt huvud, vilket iofs är en rätt bra förklaring.

Om jag hade mer energi skulle jag sitta här och skicka hat på dig. Och visst kan det tyckas vara onödigt och slöseri med energi (agree) men jag har så svårt att kunna acceptera och respektera äckliga tjejer som aldrig verkar förstå när enough is enough och när äcklig inte är ett rykte utan en sanning.
Och när man kanske ska sluta - ja sluta. Finna en mening med livet kanske?

(skönt utpekande det vore med en bild här aight?)

Men som sagt, det är onödigt och slöseri med energi, jag har inte tid med det. Håller tummar och tår för att tentan gick bra idag!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0