när jag blir stor vill jag gå på discotek



Igår hade jag världens skönaste fredag med världens bästa Andrea. Herregud va kul det var.

"Han ser lite ut som en pensiionerad äcklig Gunther"

Elin - "Har inte hon blivit väldigt tjock?"
Andrea - "Jo hon påminner om en tjej som var allergisk och fick äta sånt här kortison - Då blir man ju rund i ansiktet"

Kunde inte ha sagt det själv - klockrent!
Vi såg även på en av världens bästa filmer Taken - får inte glömma lämna tillbaka idag!
Det blir en massa trevliga inslag i mitt liv idag - det är ju lördag!


Everything is never as it seems, when i fall asleep.





och så bjuder vi på en bild från min 20.årsdag år 2007.
Herregud man börjar fan bli gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0