jagärentönt

Bara det liksom - ovan - att jag skriver ihop meningar, kan inte förkara det. Det är som något kemiskt och allmänt stört bara. Jag är en tönt - se så, jag kunde skriva det med mellanrum!

Kanske beror det på att jag är på sånt jävla bra humör just nu? Kanske är det för att jag var på spinning idag och körde slut mig själv, kanske är det för att jag kände mig bra på redovisningen om ätstörningar och för att vi fick beröm och för att jag fick bekräftat att jag kan, jag är så jävla bra på att snacka ibland!

Eller ja..ofta-st.

och så kan det ju bero på denna underbara varlelse

 

Ja inte jag då, utan min allratoppenbästa Andrea "Pille" Palmqvist.
Bilderna bjuder jag på då jag vill få fram själva känslan i att ha någon som hon, som tyckte om en redan när man såg ut sådär och som skriver sånna sockesöta saker

"Med hela denna konversation vill jag ha sagt att för mig är du som en fjäril, som bara flyger in med dina färger och gör mig glad i hela mig. Sååå tack <3"

Tack själv Smurfen!



Du är en så jävla viktig människa!


P.s. Det är du med.D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0